Sage Symfonia dla biur rachunkowych - Pakiet Extra
Najbogatszy pakiet produktów księgowych przeznaczony jest dla biur rachunkowych obsługujących klientów mających różne potrzeby w obszarze finansowo-księgowym i kadrowym. Zapewnia kompleksowe zaspokojenie potrzeb biura rachunkowego pod kątem obsługi swoich klientów.
Sage Symfonia Pakiet Extra składa się z programów i rozszerzeń:
Sage Symfonia Start Mała Księgowość z obszarem Płac
Sage Symfonia Finanse i Księgowość
Sage Symfonia Start Faktura
Sage Symfonia Handel Sprzedaż
Sage Symfonia Handel i Magazyn
Sage Symfonia Kadry i Płace
Sage Symfonia Środki Trwałe
Analizy finansowe
Raporty graficzne
e-Box
Podstawowe funkcjonalności:
- wsparcie w prowadzeniu Ewidencji Przychodów Zryczałtowanych, Księgi Przychodów i Rozchodów, pełnych ksiąg rachunkowych oraz podatku od towarów i usług
- wsparcie w przygotowywaniu deklaracji podatkowych
- wsparcie w przygotowywaniu sprawozdań finansowych
- wspomaganie zarządzania płacami oraz danymi kadrowymi pracowników i osób wykonujących pracę na podstawie umów cywilno-prawnych i umów o pracę
- umożliwienie rozliczenia wynagrodzeń pracowniczych i automatyzacja obliczania płac
- prowadzenie rozrachunków z kontrahentami
- łatwy i szybki dostęp do potrzebnych informacji dzięki predefiniowanym zestawieniom graficznym umożliwiającym analizę danych
- wystawianie faktur
- ewidencja i amortyzacja środków trwałych
- współpraca z e-Box: obsługa e-deklaracji dająca możliwość wymiany dokumentów on-line z Urzędem Skarbowym
- wczytywanie wyciągów operacji bankowych do systemu
- Strona główna
- O firmie
- Oprogramowanie
- Usługi
- iSerwis
- Cenniki
- Odzyskiwanie danych
- Mapa strony
- Kontakt
Copyright © 2008 Zakład Usług Informatycznych "INFO". Wszystkie Prawa Zastrzeżone.