Zakład Usług Informatycznych

Sage Symfonia dla biur rachunkowych - Pakiet Standard Plus

Zaprojektowany dla biur rachunkowych, które obsługują firmy rozliczające się uproszczoną i pełną księgowością oraz prowadzą kadry i płace dla swoich Klientów. Pozwala na obsługę nieograniczonej liczby Klientów.
Pakiet składa się z:

Sage Symfonia Start Mała Księgowość z obszarem Płace

Sage Symfonia Start Faktura

Sage Symfonia Handel Sprzedaż

Sage Symfonia Finanse i Księgowość

Sage Symfonia Kadry i Płace

Podstawowe funkcjonalności:

  • wsparcie w prowadzeniu Ewidencji Przychodów Zryczałtowanych, Księgi Przychodów i Rozchodów, pełnych ksiąg rachunkowych oraz podatku od towarów i usług
  • wsparcie w przygotowaniu deklaracji podatkowych
  • wsparcie w przygotowaniu sprawozdań finansowych
  • zdolność do tworzenia bilansów
  • prowadzenie rozrachunków z kontrahentami
  • ewidencja i amortyzacja środków trwałych
  • automatyczne podpowiadanie wzorców księgowych
  • łatwy i szybki dostęp do potrzebnych informacji dzięki predefiniowanym zestawieniom graficznym umożliwiającym analizę danych
  • wystawianie faktur
  • wspomaganie zarządzania płacami oraz danymi kadrowymi pracowników i osób wykonujących pracę na podstawie umów cywilno-prawnych i umów o pracę
  • umożliwienie rozliczenia wynagrodzeń pracowniczych i automatyzacja obliczania płac

powrót >>


Copyright © 2008 Zakład Usług Informatycznych "INFO". Wszystkie Prawa Zastrzeżone.
CMS, wykonanie & hosting: 3a.pl