Sage Symfonia dla biur rachunkowych - Pakiet Standard Plus
Zaprojektowany dla biur rachunkowych, które obsługują firmy rozliczające się uproszczoną i pełną księgowością oraz prowadzą kadry i płace dla swoich Klientów. Pozwala na obsługę nieograniczonej liczby Klientów.
Pakiet składa się z:
Sage Symfonia Start Mała Księgowość z obszarem Płace
Sage Symfonia Start Faktura
Sage Symfonia Handel Sprzedaż
Sage Symfonia Finanse i Księgowość
Sage Symfonia Kadry i Płace
Podstawowe funkcjonalności:
- wsparcie w prowadzeniu Ewidencji Przychodów Zryczałtowanych, Księgi Przychodów i Rozchodów, pełnych ksiąg rachunkowych oraz podatku od towarów i usług
- wsparcie w przygotowaniu deklaracji podatkowych
- wsparcie w przygotowaniu sprawozdań finansowych
- zdolność do tworzenia bilansów
- prowadzenie rozrachunków z kontrahentami
- ewidencja i amortyzacja środków trwałych
- automatyczne podpowiadanie wzorców księgowych
- łatwy i szybki dostęp do potrzebnych informacji dzięki predefiniowanym zestawieniom graficznym umożliwiającym analizę danych
- wystawianie faktur
- wspomaganie zarządzania płacami oraz danymi kadrowymi pracowników i osób wykonujących pracę na podstawie umów cywilno-prawnych i umów o pracę
- umożliwienie rozliczenia wynagrodzeń pracowniczych i automatyzacja obliczania płac
- Strona główna
- O firmie
- Oprogramowanie
- Usługi
- iSerwis
- Cenniki
- Odzyskiwanie danych
- Mapa strony
- Kontakt
Copyright © 2008 Zakład Usług Informatycznych "INFO". Wszystkie Prawa Zastrzeżone.