Zakład Usług Informatycznych

System Berberis  to linia nowoczesnych koncepcyjnie produktów, które skutecznie wspierają działania przedsiębiorstwa w całym obszarze związanym z organizacją pracy oraz szeroko rozumianą obsługą klienta:

CRM (Customer Relationship Management) - zarządzanie relacjami z klientami

ERP  (Enterprise Resource Planning) - planowanie zasobów przedsiębiorstwa

BPM (Business Process Management) - zarządzanie procesami biznesowymi

berberis_funkcje.jpg

System Berberis wspomaga kompleksowe zarządzanie relacjami z kontrahentem i klientem, począwszy od pierwszego kontaktu, aż po dokonanie sprzedaży i dalszą obsługę serwisową, zapewniając przy tym wsparcie dla pracy grupowej, definiowania procedur (wspiera ISO) oraz obiegu i archiwizacji dokumentów w firmie. Pozwala między innymi na ewidencjonowanie kontrahentów, rejestrowanie zdarzeń, grupowanie zdarzeń w sprawy i spraw w projekty (z możliwością ich budżetowania), archiwizację i obieg dokumentów, planowanie i przeprowadzanie działań marketingowych (m. in. przy pomocy poczty elektronicznej), fakturowanie, prowadzenie pełnej księgowości, obsługę wielu magazynów (w tym magazynów usług), kontrolę zobowiązań i należności, obsługę procesów serwisowych i produkcji, przeprowadzanie analiz, generowanie raportów i wiele innych.

 

System jest otwarty na rozbudowę i integrację z oprogramowaniem zewnętrznym. Może  współpracować z różnymi zewnętrznymi systemami - m. in. finansowo – księgowymi, takimi jak np. Comarch, Sage Symfonia, T-Soft, Bielbit, MSM oraz z wieloma innymi. Ponadto, posiada on również bardzo duże możliwości konfiguracyjne, między innymi w zakresie tworzenia dodatkowych pól danych, definiowania procedur odzwierciedlających specyfikę firmy, modyfikowania poleceń menu, wyglądu list i składników kreatorów, określania uprawnień użytkowników, tworzenia szablonów wydruków, a także specjalnych skryptów przetwarzających dane w wymagany przez użytkownika sposób.

To tylko niektóre korzyści z wdrożenia Systemu Berberis:

  • Szybsza i sprawniejsza obsługa klienta, a co się z tym wiąże -  poprawa ich zadowolenia
  • Lepsza komunikacja w firmie i wzrost wydajności pracy
  • Zwiększenie sprzedaży
  • Redukcja kosztów
  • Pełna kontrola budżetu i możliwość tworzenia analiz i raportów
  • Dodatkowy czas na nowe pomysły

 i wiele innych …  

powrót >>      


Copyright © 2008 Zakład Usług Informatycznych "INFO". Wszystkie Prawa Zastrzeżone.
CMS, wykonanie & hosting: 3a.pl